Re: Went zasilacza za wolno kręci

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Sat 30 Oct 2010 - 21:29:51 MET DST

Użytkownik "Lagod" napisał:

> Zasilacz Chietec 590W ( http://mcs.pc.pl/produkt1443.html ) z dużym
> wentylatorem (12cm) który ledwo się kręci - 270 obr/min, podmuchu prawie
> nie czuć. Zasilacz niestety wyposażony jest w automatykę prędkości
> obrotowej w zależności od temperatury, która jakoś chyba nie działa tak
> jak bym chciał...

Ma działać w zależności od potrzeb zasilacza (temperatury), a nie tak jak Ty
sobie ubzdurasz. Konstruktorzy włożyli sporo wysiłku, aby wiatrak był cichy
a mimo to skuteczny. Ty jednak wybrzydzasz. Mogłeś kupić gorszy i tańszy
zasilacz, który ma wyjący wiatrak i po problemie. Mam taki. Chętnie się z
Toba zamieniÄ™.

Remek