Re: SATA a FAT32

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Sat 30 Oct 2010 - 21:22:14 MET DST

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał:

> [...]

zacytowałeś.

> Bo to zły program. (jak złą była kobieta z filmu Psy któreś)

Mam o nim niestety podobne zdanie. Jednak używałem wyłącznie dysakietki
bootującej i jakoś do tej pory się sprawdzał.

> Bo dyski lubią takie pieszczoty.

Ale ja nie lubię bezsensownych działań. Zresztą sprawa się wyjaśniła.
Partycja jest zbyt duża na FAT32. I to cała przyczyna. Bijecie pianę bez
sensu nie mając wszyskich danych. Aby dyskusja miała sens powinno się:

a) Jeśli mam chęć pomóc, a pytający nie podał potrzebnych danych - dopytuję.
Często pytający nie wie co jest ważne.
b) Jeśli nie mam chęci pomagać ignoruję pytanie.

Remek

PS Na właściwy trop naprowadził mnie Vituniu (FAT32 wiekszych niz 32GB).