Re: Dysk Seagate 500GB

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Fri 08 Oct 2010 - 09:17:13 MET DST
Message-ID: <1x1e54ccc9rvh$.dlg@wazzenon.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Thu, 07 Oct 2010 22:07:08 +0200, WiesłaW napisał(a):

> Zmienia się na tyle, że ostatnio Seagate mocno zaostrzył restrykcje
> serwisowe na naprawę gwarancyjną swoich produktów.
> Teraz nawet zarysowanie dysku wiąże się z utratą gwarancji.
> http://kut.as/SeagateWarrantyVoidChecklist

Akurat zdecydowana większość tych przykładów nieuznania gwarancji jest jak
najbardziej sensowna (może za wyjątkiem tych rys wzdłuż krawędzi
montażowej, które mogą się zdarzyć nawet przy prawidłowej instalacji).

-- 
Yakhub
Received on Fri Oct 8 09:20:03 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 08 Oct 2010 - 09:51:02 MET DST