Re: Dysk Seagate 500GB

Autor: Chopin <marcingraj_at_pocztaonet.pl>
Data: Fri 08 Oct 2010 - 09:40:15 MET DST

W dniu 2010-10-04 08:58, OMSON pisze:

> Osobi艣cie korzystam z dysk贸w WDC, Seagate, Samsung i (odpuka膰) od paru
> lat sprawuj膮 sie dobrze. Natomiast w pracy zdarzaj膮 sie awaryjne dyski -
> ale nie ma regu艂y - zar贸wno Seagate jak i Samsung czy WDC - s膮 to dyski
> ro偶nych generacji (SATA/PATA).
> Tak偶e skoncentruj si臋 raczej na stosunku cena/wydajno艣膰. :)
>
> Pzdr, OMSON

Te偶 korzystam z dysk贸w r贸偶nych producent贸w (Samsung, Hitachi, Seagate) W
kompie, kt贸ry od 2 lat pracuje 24h/dob臋 mam Samsunga HD642JJ 640 i
Hitachi HDS722516VLSA80 160. Sprawuj膮 si臋 bez problem贸w. Samsunga ceni臋
za cich膮 prac臋. Wydziela te偶 mniej ciep艂a w stosunku do Hiatchi.
Wcze艣niej mia艂em w tym kompie 2 Samsungi 120 GB (modelu nie pami臋tam,
by艂a to seria SpinPoint) - do dzi艣 pracuj膮 bez zarzut贸w w innym sprz臋cie.

S膮dz臋, 偶e trwa艂o艣膰 dysk贸w zale偶y od obudowy komputera - zasilacz,
przep艂yw powietrza oraz warunk贸w w jakich pracuje komputer.

Jedyn膮 problematyczn膮 firm膮 z jak膮 mia艂em do czynienia okaza艂 si臋
Maxtor. Kiedy艣 do firmy przysz艂a ca艂a partia komputer贸w Compaq, w
kt贸rych po kilku miesi膮cach zacz臋艂y si臋 psu膰 dyski Maxtora. W domu te偶
mam jednego uszkodzonego Maxtora.

--
Pozdrawiam,
Chopin