Re: Dysk Seagate 500GB

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Mon 04 Oct 2010 - 08:58:25 MET DST

GAD Zombie pisze:

> Dzieki za podpowiedz. A jak z tymi Samsungami jest? Kiedys nie mialem do
> nich wiekszego zaufania, ale nie wiem jak jest dzisiaj. Sa
> problematyczne, czy raczej lepiej oceniane od Seagate'ow?

Osobiście korzystam z dysków WDC, Seagate, Samsung i (odpukać) od paru
lat sprawują sie dobrze. Natomiast w pracy zdarzają sie awaryjne dyski -
ale nie ma reguły - zarówno Seagate jak i Samsung czy WDC - są to dyski
roĹźnych generacji (SATA/PATA).
Także skoncentruj się raczej na stosunku cena/wydajność. :)

Pzdr, OMSON