W dniu 2010-10-07 22:07, WiesłaW pisze:
> Dnia 07-10-2010 o 19:40 Rafał Łukawski napisał na pl.comp.pecet:
>
>> On 2010-10-05 18:20, qwerty wrote:
>>> Użytkownik "GAD Zombie" napisał w wiadomości grup
>>> dyskusyjnych:i8buqp$h2t$1@opal.futuro.pl...
>>> I wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo. Dzieki!
>>>
>>> Seagate ma ch***wy serwis.
>>
>> Zmienia sie to w czasie, teraz do 3 lat kompletnie nie interesujesz
>> sie serwisem seagate. zwracasz sprzedawcy, ten wrzuca dystrybutorowi i
>> dostajesz nowke lub tzw. naprawiany /domena seagate/ ale jezeli taki
>> dostanie sie po 2-3 latach czy to powod do zmartwienia ? ;)
>>
>
> Zmienia się na tyle, że ostatnio Seagate mocno zaostrzył restrykcje
> serwisowe na naprawę gwarancyjną swoich produktów.
> Teraz nawet zarysowanie dysku wiąże się z utratą gwarancji.
> http://kut.as/SeagateWarrantyVoidChecklist
>
No tak, ale to muszą być duże (rozległe, głębokie) zarysowania. Lekkie
rysy są akceptowalne (Light scratches /Accepted/).
-- Pozdrawiam, Chopin "Gdynia moje miasto"Received on Fri Oct 8 09:20:03 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 08 Oct 2010 - 09:51:02 MET DST