Re: Którego laptopa wybrać

Autor: Jawi <tajny_at_poufny.pl>
Data: Fri 01 Oct 2010 - 22:12:05 MET DST

W dniu 2010-09-30 00:01, daxus pisze:
  ci, co mają HP - ki twierdzą, że test jest
> To ciekawe, bo ja mam HP nx6110 zakupiony w 2006roku w kwietniu.
> Po paru miesiącach dokupiłem 512MB RAM i kartę WiFi bo wziąłem biedną
> wersję.
> Używany w domu, na studiach, trochę wyjazdów.
> NIGDY nie było najmniejszej usterki, plastik obudowy czarny matowy.
> Generalnie laptop wygląda idealnie jak nowy - genialnej jakości obudowa
> i cały laptop.
> Pokażcie mi inny ponad 4 letni laptop używany po kilka godzin dziennie w
> takim stanie i totalnie bezusterkowy.
> HP PANY :) Polecam
Widziałem HP, w firmie u mnie, u znajomych dwóch. Moja córka ma również
HP, ale cieniutki model HP530, wszystkie są niewarte swojej ceny,
wsparcie i serwis w szczególności.
Używam DELLa 630, używany 7 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku po
10 godzin średnio. Codziennie, dzień w dzień noszony w torbie, 20 razy
średnio w roku na wyjazdach kilkudniowych. Latanie z nim w ręku i
szukanie biurka:) etc. I tak od niemal 3 lat.
Mój wygląda jak nowy, nawet zawiasy są ok, choć u innych widywałem już
luźne w tym modelu.
Gdybym dziś miał kupić do domu to szukałbym podobnego. Ale to moja
opinia tylko.
Jedyna usterka to padł zasilacz, kabel przy wtyczce dokładnie i była
wymieniana matryca po tygodniu użytkowania, serwis umówiony na drugi
dzień od zgłoszenia, pół polski przyjechał gość i w 20 min wymienił na
moim biurku.