Re: Którego laptopa wybrać

Autor: jQ <jzysnarski_at_gmail.com>
Data: Sat 02 Oct 2010 - 00:46:08 MET DST

On 1 Paź, 13:31, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:
> Właśnie otrzymałem kolejny m@il, w którym kolejna już osoba (czwarta)
> potwierdza, że obowiązkiem kuriera nie jest wniesienie przywiezionej
> pralki -- wg DHL prać mam na parkingu. :) Mądrość jak u Kaczyńskiego,
> gdy mówi o mocarstwowości Rosji. :)
Ty sie ciesz, ze "siodemka" Ci jej nie wyslali. Kiedys zamowilem
pralke, wniesienie na 3 pietro bez windy. Umowilem kuriera i kolegow
na konkretna godzine. Jeszcze doplacilem, bo to bylo wieczorem, poza
standardowymi godzinami dostaw. Umowilem na 17 - 18. O 18 koledzy
musieli sie zmyc. Przywiezli o ... 20. I jeszcze chcieli kase za
wniesienie. Po awanturze skonczylo sie na wniesieniu za free.