Re: Jak to jest z gwarancją dla Acerów?

Autor: boxfish <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Fri 01 Oct 2010 - 09:36:12 MET DST

W dniu 2010-09-30 22:47, maxknowledge pisze:
> Dobry wieczór,
>
> zamówiłem laptopa ostatniego laptopa: Acer Aspire 7540G-504G32Mn
> LX.PPP0C.001 ze sklepu internetowego morele.net
>
> dzwonił do mnie przedstawiciel handlowy i policzył mi 8zł za logistykę
> i 16zł za ochronę reklamacyjną i do zapłaty doliczyli jeszcze 23 zł.
> Ochrona reklamacyjna pozwala w ciągu 10 dni wymienić laptop na nowy w
> przypadku fabrycznych lub mechanicznych uszkodzeń (tych zaistniałych
> także podczas wysyłki do net punktu do Wrocławia z Krakowa).

Bzdura, to ich problem, powinni mieć ubezpieczenie - pytanie czy możesz
sie nie zgodzić ?

> Czy zrezygnować z tej narzuconej ochrony konsumenckiej? Przecież
> kupuję towar z założenia sprawny i mam prawo zwrócić go w przypadku
> stwierdzenia, ze jest niezgodny z umową z powrotem w miejsce zakupu.

Czyli jak nie zapłacisz a sprzęt będzie niesprawny to ci nie pozwolą
reklamować ? wymysły

> Posiadam acera i gwarancja polega na zarejestrowaniu produktu w
> Internecie więc oni mają gówno do tego?

Gwarancja jest acera ale to gwarancja, a ty ew. chcesz reklamowac na
niezgodność z umową a to chyba się rękojmia nazywa i tu kierujesz się do
sprzedawcy