Re: Jak to jest z gwarancją dla Acerów?

Autor: MarekKasia <kalinakrol_at_gmail.com>
Data: Sun 03 Oct 2010 - 22:52:37 MET DST

On 1 Paź, 09:36, boxfish <cic...@gazeta.pl> wrote:

> Gwarancja jest acera ale to gwarancja, a ty ew. chcesz reklamowac na
> niezgodność z umową a to chyba się rękojmia nazywa i tu kierujesz się do
> sprzedawcy

Oddaję sprzęt do reklamacji za niezgodność z umową. Okazało się, że
kości pamięci są na ddr2. Zamówiłem przez Internet laptopa, więc umowa
nie została dotrzymana na mocy tego, co jest napisane na stronie jasno
i wyraźnie.

http://www.morele.net/laptop-acer-aspire-7540g-504g32mn-lx-ppp0c-001-323235/

Jakby ktoś mógł zrobić profesjonalną kopię tej strony byłbym
wdzięczny, przyda mi się, abym mógł wyjść na prostą w razie WU.

Pozdrawiam