Re: Jak to jest z gwarancją dla Acerów?

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Thu 21 Oct 2010 - 23:36:09 MET DST

On Fri, 1 Oct 2010, boxfish wrote:

> Bzdura, to ich problem,

...znaczy w umowie jest zastrzeżenie, że to ich problem?
  Nawiązuję do sławnego problemu art.544 Kodeksu Cywilnego.
  Dla nie kojarzących a leniwych link:
http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Kodeks-cywilny-1_2_117.html

> Czyli jak nie zapłacisz a sprzęt będzie niesprawny to ci nie pozwolą
> reklamować ? wymysły

  Nie "niesprawny" w rozumieniu takim, że nie da się udowodnić jaka
jest przyczyna niesprawności, a *uszkodzony w transporcie*, w sposób
ewidentny (i przyjmijmy dla uproszczenia rozważań - w sposób powodujący
szkodę wielokrotnie przewyższającą ryczałtowe odszkodowanie np. poczty)

pzdr, Gotfryd