Re: Który Acer waszym surowym zdaniem?

Autor: boxfish <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Tue 28 Sep 2010 - 20:30:12 MET DST

W dniu 2010-09-28 18:44, maxknowledge pisze:

> Pojemność trwała :) myslałem o dokupieniu dla niej dużego zewnętrznego
> dysku, zamiast szukania go w laptopach.
>
> Zależy mi aby wybrać dla niej coś na kościach ddr3 w tej cenie
> (2300zł). Dlatego zależy mi na pierwszysm laptopie na kościach ddr3,
> który podałem, niż na pozycji 2 z 640GB dyskiem i ddr2 i cpu...

dalej nie piszesz nic o potrzebach, komputer przyszłościowy kojarzy mi
się z zakupami na komunię, potem ten przyszłościowy komputer przez 3
lata traci 90% wartości a jest wykorzystywany do gg, skype i gier
flashowych.

Nie ma czegoś takiego jak komputer przyszłościowy, no chyba że podstawą
wykorzystania jest aplikacja o ktorej wiesz że za dwa lata będzie tak
rozbudowana że braknie ci mocy.

W praktyce wiekszośc ludzi jakich znam wykorzystuje 5-10 mocy komputera
(pomijając 5 minut w cigu dnia kiedy odpalą na raz kilka aplikacji i one
akurat wszystkie coś przeliczają.