Re: Który Acer waszym surowym zdaniem?

Autor: maxknowledge <maxknowledge_at_gmail.com>
Data: Tue 28 Sep 2010 - 18:44:17 MET DST

> pojemności czego ? dysku czy ilości pamięci RAM, ma to jakieś
> uzasadnienie czy "bo tak chcę" ?
>
> Jesli jedynym wymaganiem są zachcianki a nie faktyczne potrzeby to weź
> takiego zeby był ładny i pojemny, ocenami innych się nie przejmuj
> (pomija fakt że w 99% przypadków tę ilość pamięci można zwiekszyć bez
> kłopotu(

Pojemność trwała :) myslałem o dokupieniu dla niej dużego zewnętrznego
dysku, zamiast szukania go w laptopach.

Zależy mi aby wybrać dla niej coś na kościach ddr3 w tej cenie
(2300zł). Dlatego zależy mi na pierwszysm laptopie na kościach ddr3,
który podałem, niż na pozycji 2 z 640GB dyskiem i ddr2 i cpu...