Re: Stacjonarny tuner TV, podczany do komputera.

Autor: piecia aka dracorp <imie.nazwisko_at_wp.eu>
Data: Tue 28 Sep 2010 - 22:15:50 MET DST

Witam ponownie
Trochę poszukałem w necie i doszukałem się np. takiego:
Leadtek Winfast TV Pro 1920
zewnętrzny tuner tv, działa bez komputera, podłączany do monitora(tylko
DSUB), ma możliwość wyświetlania sygnału TV i komputera(PIP), cena
~300zł. Obsługuje tylko telewizję analogową a szkoda. Szkoda że nie ma
wyjścia na komputer i wyjścia DVI.

Jest jeszcze WinFast DTV Dongle H, na stronie producenta figuruje jako TV
Box czyli jak poprzedni ale obsługuje także DVB-T i można(a może nawet
trzeba) podłączyć przez usb do komputera. Raczej nie jest to tuner
'standalone'. Aczkolwiek dla mnie dobra nowina że dla linuksa dodali
wsparcie do tego modelu w jądrze 2.6.31.

Trzeba szukać dalej.

--
piecia aka dracorp