Re: Który Acer waszym surowym zdaniem?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Tue 28 Sep 2010 - 22:19:13 MET DST

On 2010-09-28 20:30, boxfish wrote:

> dalej nie piszesz nic o potrzebach, komputer przyszłościowy kojarzy mi
> się z zakupami na komunię, potem ten przyszłościowy komputer przez 3
> lata traci 90% wartości a jest wykorzystywany do gg, skype i gier
> flashowych.
>
> Nie ma czegoś takiego jak komputer przyszłościowy, no chyba że podstawą
> wykorzystania jest aplikacja o ktorej wiesz że za dwa lata będzie tak
> rozbudowana że braknie ci mocy.
>
> W praktyce wiekszośc ludzi jakich znam wykorzystuje 5-10 mocy komputera
> (pomijając 5 minut w cigu dnia kiedy odpalą na raz kilka aplikacji i one
> [...]

Święte słowa. Kluczem jest zdolnośc do określenia w jakim zakresie
będzie się wykorzystywałow sprzęt przez np. najbliższe 3 lata.

Jeżeli tego klient nie potrafi zrobić, to w Media Markcie dla idiotów
zapewne sprzedadzą mu lapka za 10 tys zl /bo przyszłosciowy :>/

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/