Re: Domowy NAS i przyległości

Autor: p0li <p0li_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Sep 2010 - 16:32:36 MET DST

O->Dnia 2010-09-22 13:00:05 niejaki Maciek BabciaDobosz napisał:

> A możesz mi powiedzieć gdzie takowy kupic nowy z gwarancją bo bym do
> firmy zakupił? Bo akurat tego modelu szukałem czas jakiś temu mając go
> na uwadze. I ceny nowego z gwarancją (za to bez dysków) zaczynały się od
> ~450 PLN. W tej chwili dystrybutor Linksysa mówi że wycofany z
> produkcji i nie ma go w ofercie. Na Alledrogo znalazłem 2 sztuki ale
> oba używki.

bywają na alledrogo, na ebaju, widziałem na giełdzie komputerowej

> Acha - ten NAS 200 ma wiatrak do chłodzenia ZTCP bez regulacji
> prędkości. Mój sprżecik nie ma żadnego wiatraka. A z rozbudowy

ma bez regulacji ale włączasię w zależności od temperatury - dyski zimne
wiatrak nie działa

> któraczasami podobno w NAS jets ważna mam 8 USB, 4xSATA, 1xDE, 2 sloty
> na pamięć, 1xPCI i gigabitowy LAN. ;-)

fajnie - i to za 300zł?
daj jakiegoś linka bo chcę zmienić mojego nas-a na 4 dyskowy
a najtańsze jakie znalazłem kosztują 1300

--
P0zdrawiam
p0li     p0li(at)poczta.onet.pl