Re: Jaka karta graficzne do starego komputera AMD Athlon/Barton 2.2 GHz do oglądania filmów na Flash/FLV/YouTube?

Autor: Grzegorz Kapusta <skrzynka44SPAM_at_poczta.fm>
Data: Wed 22 Sep 2010 - 15:50:20 MET DST

Użytkownik "Adam Wozniak" <adaslaw@gmail.com> napisał:

> CPU: AMD Athlon (Barton), 2,2 GHz (PR3200)
> Pamieć: 2 GB
> Płyta główna: z portem AGP 4x / 8x
> Karta graficzna: ATi 9550 na AGP

> Ten komputer nie daje rady odtwarzać płynnie filmów na YouTube w
> rozdzielczości 480p (nie mówiąc już o wyższych rozdzielczościach).
> Podczas odtwarzania użycie procesora wzrasta do 100% a film się rwie.

Problem raczej nie leży w karcie graficznej. Mam bardzo podobny
sprzęt, nawet słabszy od Twojego (Barton 2500+, 1 GB RAM, 9200SE)
i 480p pięknie śmiga z obciążeniem procesora na poziomie 60-70%.
Trochę się tnie fullHD 1920x1080.

Proponuję przenieść ważne dane na drugą partycję/pendrive/DVD,
sformatować dysk, zainstalować czysty system, potem właściwe
sterowniki i musi działać.

Pozdrawiam,
Grzegorz Kapusta