[NTG?] Program do testowania stabilności komputera (sprzęt)

Autor: Maciek - Wally <kolul_at_o2.pl>
Data: Wed 22 Sep 2010 - 16:45:05 MET DST

Witam,

Od pewnego czasu mam problemy ze swoim 3-letnim laptopem. Czasem
zdarzają mu się dziwne "freezy", nawet kilkuminutowe. Zwykle kończą się
freezem całkowitym, czasem jednak komputer "przebudza się" na chwilę
(widać to np. po zegarze Windows czy paskach postępu itp.) by za moment
znów zawisnąć.

Obstawiam dysk twardy (pasowałoby, zwykle dzieje się to przy operacjach
dyskowych) oraz chipset (normalnie nie brałbym go pod uwagę, ale w tym
modelu podobno lubił się "odlutować"). Czy moglibyście mi Państwo
polecić jakiś program do testowania stabliności CAŁEGO komputera (z
uwzględnieniem chipsetu)? Jakiś taki stress-test, ale możliwie
najbardziej kompletny. Z dyskiem twardym sobie poradzę (HDTune
chociażby), natomiast jeżeli chodzi o ogólne testowanie całości to
znalazłem tyle programów (np BurnInTest) że ciężko wybrać coś dobrego :)

--
Maciek