Re: Samsung SpinPoint F3 HD103SJ

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Thu 16 Sep 2010 - 01:11:09 MET DST
Message-ID: <i6rjqb$ih3$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"

Dnia Wed, 15 Sep 2010 22:17:54 +0200, Santana napisał(a):

> Nabywca nie ma obowiązku szukania daty produkcji. Jeśli sprzedawca informuje
> że gwarancji udziela producent i wynosi ona 36 miesięcy, to w wypadku
> dysków samsunga jest to ewidentne kłamstwo. Może to być również niewiedza
> lub głupota. Nie ma bowiem możliwości aby jakikolwiek sklep udźwignął serwis
> we własnym zakresie. Zbyt niskie są marże w tej branży. Kończy się
> najczęściej na spuszczaniu nabywcy po brzytwie, wszak karty gwarancyjnej z
> dokładnym określeniem gwarancji w wypadku dysków się nie wydaje. Generalnie
> informowanie o trzyletniej gwarancji to po prostu brak rzetelności
> kupieckiej.

Miesiac temu odeslalem do sprzedawcy dysk Samsunga, ktoremu w lutym wybiloby
3 lata. Przy okazji w ramach wymiany za 320 otrzymalem 500 GiB :-)
Sie da jak widac.

-- 
pozdrawiam
Norbert
Received on Thu Sep 16 01:15:03 2010

To archiwum zostao wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 16 Sep 2010 - 01:51:03 MET DST