Re: Samsung SpinPoint F3 HD103SJ

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Thu 16 Sep 2010 - 12:20:05 MET DST

>Podobno szybki, ale czy warto ryzykować? Spotkałem różne opinie na temat
>głośności. Jakie macie doświadczenia z tym dyskiem?

sam sprawdziłem kilka sztuk i nie są najgorsze. Dobrze też ustawić AAM na
quiet. W praktyce mam wrażenie, że chodzi szybciej jak na default. Niestety
też trafiło mi się klika sztuk padniętych w transporcie. Jak na razie
odpukać sprawne egzemplarze nie padły w trakcie co zdarzało się Seagate czy
WDC.