Re: Samsung SpinPoint F3 HD103SJ

Autor: Santana <santana_at_interia.pl>
Data: Wed 15 Sep 2010 - 22:17:54 MET DST

Użytkownik "Rafał Łukawski" <rafalweb@lukawski.pl> napisał w wiadomości
news:i6r7vj$jh0$1@news.onet.pl...

> Data produkcji jest jak byk na obudowie dysku :)
Nabywca nie ma obowiązku szukania daty produkcji. Jeśli sprzedawca informuje
że gwarancji udziela producent i wynosi ona 36 miesięcy, to w wypadku
dysków samsunga jest to ewidentne kłamstwo. Może to być również niewiedza
lub głupota. Nie ma bowiem możliwości aby jakikolwiek sklep udźwignął serwis
we własnym zakresie. Zbyt niskie są marże w tej branży. Kończy się
najczęściej na spuszczaniu nabywcy po brzytwie, wszak karty gwarancyjnej z
dokładnym określeniem gwarancji w wypadku dysków się nie wydaje. Generalnie
informowanie o trzyletniej gwarancji to po prostu brak rzetelności
kupieckiej.

> Generalnie dobrze miec co najmniej dwie sciezki serwisowe, szansa ze
> akurat cos sie stanie w ostatnim miesiacu jest powiedzmy niewielka

A dlaczego w ostatnim miesiącu? A co jeśli dysk podróżował przez różne
magazyny przez półtora roku? Nagle sie okazuje że gwarancji zostało tylko
pozostałe półtora roku.

> potencjalna strata w kontekscie dyskow lowendowych.. to nie laptopy za
> 10kzl :) w sumie znacznie bardziej boli utrata danych niz dysku za 100-200
> zl.

Dane archizuje więc tu straty nie ma. Ale dlaczego mam tracić 100-200zł
przez jakiegoś cwaniaczka alboniedoedukowanego sprzedawce? Widze że kolega
ocenia z drugiej strony lady :) Zreszta jak widze, sam oferuje 36 miesięcy
gwarancji na dyski samsunga. Jak się trafi jakas trefna seria, to nie
zazdroszcze.
Pozdrawiam