Użytkownik "Rafał Łukawski" <rafalweb@lukawski.pl> napisał w wiadomości
news:i6r7vj$jh0$1@news.onet.pl...
>
>>
>> Dziwi natomiast pokrętna gwarancja samsunga na dyski. Trzy lata od daty
>> produkcji. A skąd końcowy odbiorca ma znać date produkcji i co może go
>> ona obchodzić? Kupuje dziś i oczekuje konkretnej gwarancji od dziś
>> właśnie.
>> Pozdrawiam
>
> Data produkcji jest jak byk na obudowie dysku :)
Nabywca nie ma obowiązku szukania daty produkcji. Jeśli sprzedawca informuje
że gwarancji udziela producent i wynosi ona 36 miesięcy, to w wypadku
dysków samsunga jest to ewidentne kłamstwo. Może to być również niewiedza
lub głupota. Nie ma bowiem możliwości aby jakikolwiek sklep udźwignął serwis
we własnym zakresie. Zbyt niskie są marże w tej branży. Kończy się
najczęściej na spuszczaniu nabywcy po brzytwie, wszak karty gwarancyjnej z
dokładnym określeniem gwarancji w wypadku dysków się nie wydaje. Generalnie
informowanie o trzyletniej gwarancji to po prostu brak rzetelności
kupieckiej.
> Generalnie dobrze miec co najmniej dwie sciezki serwisowe, szansa ze
> akurat cos sie stanie w ostatnim miesiacu jest powiedzmy niewielka
A dlaczego w ostatnim miesiącu? A co jeśli dysk podróżował przez różne
magazyny przez półtora roku? Nagle sie okazuje że gwarancji zostało tylko
pozostałe półtora roku.
> potencjalna strata w kontekscie dyskow lowendowych.. to nie laptopy za
> 10kzl :) w sumie znacznie bardziej boli utrata danych niz dysku za 100-200
> zl.
>
Dane archizuje więc tu straty nie ma. Ale dlaczego mam tracić 100-200zł
przez jakiegoś cwaniaczka alboniedoedukowanego sprzedawce? Widze że kolega
ocenia z drugiej strony lady :) Zreszta jak widze, sam oferuje 36 miesięcy
gwarancji na dyski samsunga. Jak się trafi jakas trefna seria, to nie
zazdroszcze.
Pozdrawiam
Received on Wed Sep 15 22:20:02 2010
To archiwum zostao wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 15 Sep 2010 - 22:51:03 MET DST