>>> informowanie o trzyletniej gwarancji to po prostu brak rzetelności
>>> kupieckiej.
>>
>> Ok, raz jeszcze ;)
>>
>> Wcześniejsze miało pójść z usmieszkiem, klient nie musi i nie powinien
>> się przejmować datą produkcji. Jak ma napisane 36 m-cy na FV/gwarancji
>> to ma 36 od sprzedawcy.
>
> No dobra, tylko po co samsung wypisuje takie rzeczy na swojej stronie?
> Toż to ewidentny powód do różnych domniemań i antyreklama :) Ewentualnie
> fajny dupochron w razie wtopy :) W jednym dużym sklepie komputerowym
> powidziano mi kiedyś, w tajemnicy, że nie sprzedają wogóle napędów
> optycznych samsunga bo mają dość lawinowych reklamacji ;)
Oj, nie chce tłumaczyć samsunga, bo to tylko marka, sprzęt jest
produkowany w wielu fabrykach, często te same obsługuje Samsunga,
seagate, wd itp.
Odnośnie sprzedaży detalicznej, fakt jest faktem - klient oczekuje
jakiejś jednoznacznej decyzji typu seagate dobry, samsung zły itd..
mówic można, jeżeli koniecznie chcesz sprzedać 1 szt., zaś gdy
rozmawiasz o kontrakcie 1000 razy większym (czy to sprzęt czy usługi),
to nie ma się co bawić w takie filozofie... wszystkie padają wd,
seagate, samsung, we wszystkich pojawiają się problemy nawet zaraz po
zakupie w hurtowni..
Oczywiście bywają szczególne sytuacje, ja miałem złe doswiadczenia z
WD15EADS, kupiłem 4, wszystkie wymieniłem w jakiejś perspektywie
czasowej, 2 na korekte, dwa na nowe, te nowe też padły.. Teraz już nie
ma EADS jest EARS, nie bawiłem się, ale pamięc pozostał. Może tym samym
kierował się sprzedawca - czort wie :)
tak 'w tajemnicy' powiem, ze trudno mi sie sprzedaje seagate, bo na
rynku jest w obrocie sporo 'certified repaired, tanszych o 10-20%', no
nawet kupujac 100-500 sztuk, cenowo nie bede z nimi konkurowal. Takich
story jest znacznie wiecej :)
-- Szybko i tanio - http://luktronik.pl/Received on Wed Sep 15 23:20:03 2010
To archiwum zostao wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 15 Sep 2010 - 23:51:02 MET DST