Re: Samsung SpinPoint F3 HD103SJ

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Wed 15 Sep 2010 - 21:48:44 MET DST
Message-ID: <i6r7vj$jh0$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

>
> Dziwi natomiast pokrętna gwarancja samsunga na dyski. Trzy lata od daty
> produkcji. A skąd końcowy odbiorca ma znać date produkcji i co może go
> ona obchodzić? Kupuje dziś i oczekuje konkretnej gwarancji od dziś właśnie.
> Pozdrawiam

Data produkcji jest jak byk na obudowie dysku :) Ale jak już ktoś
napisał - 2 lata to minimum jakie oferuje sprzedawca, może więcej.
Zawsze jest szansa, ze jakas firma padnie lub zostanie zamknieta, albo
zmieni polityke - jak np Acer, gdzie w PL nie ma serwisu... /kiedys byl
i to byl horror/

Generalnie dobrze miec co najmniej dwie sciezki serwisowe, szansa ze
akurat cos sie stanie w ostatnim miesiacu jest powiedzmy niewielka, a
potencjalna strata w kontekscie dyskow lowendowych.. to nie laptopy za
10kzl :) w sumie znacznie bardziej boli utrata danych niz dysku za
100-200 zl.

pozdr.

-- 
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/
Received on Wed Sep 15 21:50:05 2010

To archiwum zostao wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 15 Sep 2010 - 21:51:04 MET DST