Re: Filmy HD itp - upgrade PC

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Mon 13 Sep 2010 - 03:26:26 MET DST

  W dniu 2010-09-13 01:09, kamilk pisze:

> Czyli to pobiera mało prądu nawet jak jest właczone przez jakies 12
> godzin dziennie (oprócz telefonu bezprzewodowego, który jest włączony
> cały czas)?

> Pralka mniej więcej 2 razy w m-cu (raczej tylko do pościelowego).
> Pozostaje lodówka i komputer.

> OK, ale czy ten vatomierz wskaże mi za jednym zamachem co i ile prądu mi
> pożarło danego dnia, czy będe musiała z tym vatomierzem latać od
> kontaktu do kontaktu? A może to się do licznika podłącza?

Edit/ Pasował by mi ten watomierz, ale nie będzie chyba pasował do
gniazdka z uziemnieniem, bo ten miernik ma bolec. Możesz mi coś taniego
wybrać na tym allegro?
Najpierw sprawdziłabym lodówke, potem listwę, gdzie podłaczony jest
sprzet komputerowy, następnym razem pralkę itd.
http://allegro.pl/watomierz-licznik-zuzycia-energii-elektrycznej-i1213927578.html#gallery

Pozdrawiam i czekam na odpowiedź, bo akcja się już kończy.

--
animka