Re: Filmy HD itp - upgrade PC

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Mon 13 Sep 2010 - 02:05:50 MET DST

W dniu 2010-09-13 01:09, kamilk pisze:

> No bez żartów

Czyli to pobiera mało prądu nawet jak jest właczone przez jakies 12
godzin dziennie (oprócz telefonu bezprzewodowego, który jest włączony
cały czas)?

> Kup sobie urządzonko zwane watomierzem - niedroga inwestycja.
> Zapewne wstrząśnie to purystami bo zaraz się odezwą,
> że niedokładne, że cos(fi), itd. ale wejdziesz w posiadanie
> tajemnej wiedzy co podżera ci prąd w mieszkanku.
>
> Okaże się, że pewnie lodówka, pralka a stare kineskopowe TV
> (nawet 14-ki) w stand-by potrafią wessać nawet kilkanaście watów.
> Nowe LCD i plazmy, z kolei, w trybie pracy wcinają więcej niż niejeden
> stary kineskopowiec. Stacjonarne PC-ty też mają spory apetyt na prąd!

Pralka mniej więcej 2 razy w m-cu (raczej tylko do pościelowego).
Pozostaje lodówka i komputer.

> Polecam watomierz, mimo jego ułomności warto zapłacić te 40-50 PLN.

OK, ale czy ten vatomierz wskaże mi za jednym zamachem co i ile prądu mi
pożarło danego dnia, czy będe musiała z tym vatomierzem latać od
kontaktu do kontaktu? A może to się do licznika podłącza?

--
animka