Re: Filmy HD itp - upgrade PC

Autor: kamilk <kamil_wyczysc.to_at_wyczysc.to_wseip.edu.pl>
Data: Mon 13 Sep 2010 - 15:56:04 MET DST

animka wrote:

> Edit/ Pasował by mi ten watomierz, ale nie będzie chyba pasował do
> gniazdka z uziemnieniem, bo ten miernik ma bolec.

Ma konstrukcjÄ™ typowÄ… dla polskich gniazdek z prÄ…dem 230V.
Jeżeli kupisz wersję z gniazdkiem/wtyczką typową dla Niemiec (bez bolca)
możesz mieć problemy z podłączeniem watomierza do gniazdka lub urządzeń do
watomierza!

> Możesz mi coś taniego wybrać na tym allegro?

Ha, sprawdź samodzielnie opinię o sprzedawcy.
Nie wezmę odpowiedzialności za produkt i za sprzedającego ;)

> Najpierw sprawdziłabym lodówke, potem listwę, gdzie podłaczony jest
> sprzet komputerowy, następnym razem pralkę itd.

http://allegro.pl/watomierz-licznik-zuzycia-energii-elektrycznej-i1213927578.html#gallery

Jeżeli podłączane urządzenie (pralka, lodówka czy komputer)
nie przekracza chwilowego zużycia powyżej 3000 W to jest to niezły wybór.
Może być tylko problem ze sprzętem zużywającym poniżej 3 W
ale wtedy podłączasz kilka takich rzeczy do listwy/przedłużacza podpiętego
do watomierza i wyłączając (lub włączając) po kolei odczytujesz o ile
podniósł (lub obniżył) się odczyt.

Pozdrawiam