Re: [NTG] odchudzenie backup-u

Autor: Rafa艂 艁ukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun 12 Sep 2010 - 23:46:47 MET DST

> Ghost mi nie por贸wna wn臋trza plik贸w tekstowych i nie pousuwa duplikat贸w.

Wiesz co nie wnika艂em w algortm ghosta /bo nie jest jawny/, a miejsca mi
nie brakuje. W taki czy inny spos贸b wykrywa zmiany na FS /chyba tylko
NTFS, wi臋c mo偶na s膮dzi膰, ze wykrywa zmienione bloki nie pliki - ale nie
b臋de sie przy tym upiera艂/

Tar tak偶e nie por贸wnuje plik贸w, tylko daty ich modyfikacji, na tej
podstawie generuje sobie liste plikow nowych, zmienionych, do usuniecia
(upraszczajac)

Co do por贸wnywanie plik贸w pod systemami UX masz polecenie diff, generuje
Ci jeden plik, kt贸ry zawiera zmiany nawet w tysi膮cach plik贸w, problemem
za艣 tu s膮 binarki, kt贸rych nie por贸wnuje i nie zapisuje.

pozdr.

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/
Lubisz mi艂膮 obs艂ug臋 - skorzystaj! :)