Re: Filmy HD itp - upgrade PC

Autor: Papo5murpfs <xyz_at_interia.pl>
Data: Sun 12 Sep 2010 - 18:39:16 MET DST

Órzytkownik "Budzik" napisał:
> ale mimo wszystko upewnie sie czy cie dobrze rozumeim.
> Twoim zdaniem, jezeli urzadzenie 200W podlacze do zasilacza 350W to bedzie
> uzywało 350W a jak odlacze do zasilacza 1000W to bedzie zyzuwało 1000W?

to nie jest moje zdanie, ale rzeczywistość, a ty widzę krążysz wokoło
markietingowej fikcji:O)
zasilacz 300W pod obciązeniem 200W będzie pobierał z sieci mniej energii niż
zasilacz 1000W obciążony tak samo!:O)
różnica w pobieranej z sieci energii może się zwiekszyć kilkukrotnie w
czasie gdy urządzenie nie pobiera z zasiacza mocy, albo gdy pobiera jej
szczątkowe ilości:O)
jak niedowiarek jesteś to zakup sobie prosty spszent pomiarowy i się
osobiscie pszekonaj:O)

> Rachunki za co?

rachunki za prąd, o tym chyba gadamy?:O)