Re: Testowanie procesora

Autor: Jacek D. <jdwind_at_poczta.onet.lp>
Data: Sun 12 Sep 2010 - 19:34:51 MET DST

Dnia 12 wrz o godz. 14:20 maX napisał(a):

> Dlatego pisałem żebyś zamieścił "trailer". Wtedy, skoro to wina softu, ktoś
> równiez używający tego programu pewnie by zauważył że to "normalne"
> zachowanie Corela w pewnych sytuacjach.
Tak, masz rację, ale po 1 nie robiłem tego jeszcze, a po drugie nie chciało
mi się szukać, gdzie by to zamieścić. Może i to "normalne", ale IMO powinno
się zdarzać najwyżej przy darmowym sofcie, a nie takim, za który producenci
każą sobie słono płacić, przy okazji zachwalając jakie to cudo rzeczy
potrafi. Mam też pakiet Adobe i Photoshop też nie chodzi całkiem płynnie
(przy zaznaczonych opcjach 3d malowanie pędzlem to porażka), i co fajne,
Adobe zgania winÄ™ na NVidiÄ™, Nvidia na Adobe.

--
Pozdrawiam,
Jacek D. [priv = lp<>pl]