Re: Filmy HD itp - upgrade PC

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Sun 12 Sep 2010 - 22:55:43 MET DST

Użytkownik Papo5murpfs xyz@interia.pl ...

> to nie jest moje zdanie, ale rzeczywistość, a ty widzę krążysz wokoło
> markietingowej fikcji:O)

skad ten pomysł?
mierzyłem nie raz, wiem ile kosztuje prąd i ile za niego place.
Ergo - moj zasilacz pobiera tyle pradu ile uzywaja poszczegolne podzespoły,
a nie tyle, jaka jest jego moc.

> zasilacz 300W pod obciązeniem 200W będzie pobierał z sieci mniej
> energii niż zasilacz 1000W obciążony tak samo!:O)

kwestia sprawnosci, a nie mocy komputera.

> różnica w pobieranej z sieci energii może się zwiekszyć kilkukrotnie w
> czasie gdy urządzenie nie pobiera z zasiacza mocy, albo gdy pobiera
> jej szczątkowe ilości:O)
> jak niedowiarek jesteś to zakup sobie prosty spszent pomiarowy i się
> osobiscie pszekonaj:O)

gdyby było tak jak mówisz, to moj komputer pobierałby prądu za 100 zł
miesiecznie,
Tymczasem mój rachunek za prąd za 2 miesiace oscyluje w granicach 150 zł.
Jak to wytłumaczysz?

> rachunki za prąd, o tym chyba gadamy?:O)

nie paniał ironi?