Re: Łyso wam, niedowiarki?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Tue 07 Sep 2010 - 14:04:50 MET DST

W dniu 2010-09-07 00:02, m4rkiz pisze:
> Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w
> dalej nie rozumiesz... zalozmy ze ktos mnie nagrywa moim komputerem, jezeli
> mam to byc wlasnie ja to przejrzy wszystko co sie dzieje, inaczej nie ma
> szans wylowic z tego nic waznego

No i? Podrzucam ci taką świnię, wiem, że jesteś prezesem i że dzisiaj o
18 poszedł do ciebie Premier Donek ustalać Ważne sprawy. To słucham
wszystkiego, co mówicie.

Wiem, że wieczorami siedzisz przed kompem, więc robię ci fotkę kamerką.
Może jesteś właśnie w majtkach. Sprzedaję do tabloida z podpisem
,,prezes Asseco w majtasach''.

To są przykłady. Ja nie twierdzę, że podsłuchiwanie wszystkich ludzi w
sieci ma nastąpić albo podobne.

Podawałem w maju przykład szkoły, która podglądała tak swoich uczniów.
Więc jakiś sens w tym widzieli, skoro tak robili. To, że ty tego sensu
nie widzisz, to znaczy że patrzysz zbyt wąsko.

Pewnie Tobie podsłuchiwanie Mnie nie jest potrzebne, albo Twoje życie
jest tak zorganizowane, że uważasz, że akurat Ciebie nikt nie chciałby
podsłuchiwać, bo nie masz nic tajnego albo kompromitującego. Ale różne
są sytuacje życiowe i różne przypadki.

> zalozmy jednak ze przerabia wszystko jak leci, co udalo mu sie osiagnac za
> pomoca kamerki i mikrofonu? bardzo niewiele

Niewiadomo. Może dowiedział się o cennym kontrakcie rządowym za kupę
kasiury, który dzięki tej wiedzy może przejąć.

> znacznie wiecej wartosci maja moje maile, konto na allegro, ebayu,
> payapalu,
> bankach, historia przegladarki, itd itp.

Nie generalizuj. W niektórych przypadkach jak najbardziej. W innych
niekoniecznie. Poza tym, to nie są sprzeczne problemy. Można łapać i
jedno i drugie.

> co z tego ze ktos zobaczy jak jem obiad i uslyszy ze bekne?

Powiem brutalnie: Nie wszyscy prowadzą życie złożone wyłącznie z obiadów
i bekania.

--
Przemysław Adam Śmiejek