Odp: Łyso wam, niedowiarki?

Autor: m4rkiz <aa_at_bb.cpl>
Data: Tue 07 Sep 2010 - 00:02:48 MET DST

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:i63ft3$9ev$1@news.onet.pl...

> Może bije. Ale trzeba ją jakoś wyprodukować (koszt), zasadzić w pacjenta
> (chyba bardziej skomplikowane niż zasadzić szpiega w system)

dalej nie rozumiesz... zalozmy ze ktos mnie nagrywa moim komputerem, jezeli
mam to byc wlasnie ja to przejrzy wszystko co sie dzieje, inaczej nie ma
szans wylowic z tego nic waznego

zalozmy jednak ze przerabia wszystko jak leci, co udalo mu sie osiagnac za
pomoca kamerki i mikrofonu? bardzo niewiele

znacznie wiecej wartosci maja moje maile, konto na allegro, ebayu, payapalu,
bankach, historia przegladarki, itd itp.

co z tego ze ktos zobaczy jak jem obiad i uslyszy ze bekne?
jezeli to 'bylekto' to mam go gdzies, jezeli to ktos komu zalezy, pewnie
latwo moze znalezc gorsze rzeczy