Re: Łyso wam, niedowiarki?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Tue 07 Sep 2010 - 08:25:54 MET DST

W dniu 2010-09-07 00:04, Andrzej Libiszewski pisze:
> Uwierz mi, że nie jest.

No to dla sporej części. Na pewno większej niż zawodne zabezpieczenia
programowe, co do których ja nie mam pewności, a jestem lekko z branży.
Więc tym bardziej nie zwykli śmiertelnicy.

> Ależ można. Wystarczy odpowiednią socjotechniką przekonać delikwenta żeby
> włączył co trzeba.

Ale jest to trudniejsze niż atak na soft czy socjotechniczny atak z
softem. Poza tym, zauważ, że samo przekonanie do włączenia nic nie da,
jeśli się właśnie nie zastosowało wcześniej tego ataku na soft. Czyli
jest to DODATKOWE zabezpieczenie.

> Mechaniczny wyłącznik nie zabezpieczy przed atakiem socjotechnicznym.

Nie ma 100% zabezpieczeń, co nie znaczy, że 80% jest gorsze niż 60%.

--
Przemysław Adam Śmiejek