Re: Łyso wam, niedowiarki?

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Tue 07 Sep 2010 - 16:57:22 MET DST

"Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> wrote in message
news:i64ltl$jlr$1@news.onet.pl...

> No to dla sporej części. Na pewno większej niż zawodne zabezpieczenia
> programowe, co do których ja nie mam pewności, a jestem lekko z branży.
> Więc tym bardziej nie zwykli śmiertelnicy.

"Lekko" to swietne slowo, na sasiedniej grupie udowodniles, ze nie potrafisz
z google korzystac, nazwales mnie chamem za probe pomocy i jeszcze
strzeliles focha na kilka innych osob.

Jak widac, nauczyciele maja zdecydowanie zbyt duzo wolnego czasu, skoro moga
cale dnie spedzac nie zmieniajacych niczego debatach w usenecie. Moze gdyby
wiecej czasu poswiecali pracy, a mniej opierdalaniu sie na zajeciach z
uczniami, wtedy nie mieliby kompleksow na tle uczniow obchodzacych ich
amatorskie zabezpieczenia sieci.

Pozdrawiam
Kamil