Re: Łyso wam, niedowiarki?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Mon 06 Sep 2010 - 21:37:04 MET DST

W dniu 2010-09-06 21:16, m4rkiz pisze:
> i znowu zbaczasz z tematu,

Albowiem?

> a zaraz bedzie ci sie wydawalo ze to ty
> miales racje
> i wszystkich przekonales

To, że mam rację, to wiem.
To, że nie przekonałem wszystkich, to wiem.

> dupa tam najlepsze, laptop nie jest wlaczony ciagle, wymaga dostepu do
> internetu,

No tak, czyli skoro jakieś rozwiązanie ma wady, to je olejmy jako
zupełnie nierealne...

> w polowie przypadkow dioda jest rozwiazana sprztowo,

Czyli to jest in plus w zakresie zabezpieczeń przed podglądem.
Owszem, punkt dla ciebie.

> a wbudowany
> mikrofon ma
> zasieg max kilku metrow i to w ciszy

W ciszy to niewiele ma zastosowania wiesz. :-P Mój mikrofon jakoś zbiera
z wnętrza pokoju, a że nie z jakością studyjnego nagrania Zespołu Ich
Troje, to nie o to chodzi.

> byle porzadna pluskwa bije to wszystko na glowe

Może bije. Ale trzeba ją jakoś wyprodukować (koszt), zasadzić w pacjenta
(chyba bardziej skomplikowane niż zasadzić szpiega w system)

> ten rodzaj ataku moze zostac wykorzystany do 'zabawy' bo zeby go
> wykorzystac
> nie trzeba tylka ruszac tylko znalezc jelenia, ale nie masowo ani nie
> jezeli
> atakujacy ma chociaz minimalne pojecie o temacie

Jakoś Adobe tak nie uznał, tylko podejmuje działania niwelujące.

--
Przemysław Adam Śmiejek