Re: [OT] Czy jest patent na bezbolesne pozbycie sie RAID 0?

Autor: raviz <ravizusunto_at_vp.pl>
Data: Thu 02 Sep 2010 - 16:39:59 MET DST

On 2010-09-02 14:21, Mariusz Kruk wrote:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done< "Saiko Kila"

Ok, zatem sprecyzujmy w jakich zastosowaniach RAID 0 bedzie sensowny:
-ladowanie sie systemu i przyspieszenie dzialania systemu
-obrobka filmow
-ladowanie gier, w ktorych sa przerzucane duze ilosci danych miedzy
dyskiem a pamiecia

Ogolnie RAID 0 wg mnie znajduje zastosowanie tam gdzie sa przerzucane
duze ilosci danych miedzy HDD a RAM.
Swietnie tez sprawdza sie kopiowanie plikow miedzy jednym RAID 0 a
drugim RAID 0
http://twojepc.pl/artykuly.php?id=raid0_testy&strona=4