Re: [OT] Czy jest patent na bezbolesne pozbycie sie RAID 0?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 02 Sep 2010 - 16:45:39 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "raviz"

>Ok, zatem sprecyzujmy w jakich zastosowaniach RAID 0 bedzie sensowny:
>-ladowanie sie systemu i przyspieszenie dzialania systemu

Wątpliwe.

>-obrobka filmow

Owszem, możliwe.

>-ladowanie gier, w ktorych sa przerzucane duze ilosci danych miedzy
>dyskiem a pamiecia

Też wątpliwe.

>Ogolnie RAID 0 wg mnie znajduje zastosowanie tam gdzie sa przerzucane
>duze ilosci danych miedzy HDD a RAM.

A według ludzi znających się na temacie - AID0 ma zastosowanie tam,
gdzie są długie liniowe odczyty.

>Swietnie tez sprawdza sie kopiowanie plikow miedzy jednym RAID 0 a
>drugim RAID 0
>http://twojepc.pl/artykuly.php?id=raid0_testy&strona=4

Sam widzisz, że w realnym zastosowaniu (ostatni test - antywirus) nie ma
praktycznie żadnego sensownego przyrostu efektywności.

--
|  Kruk@epsilon.eu.org   |