Re: [OT] Czy jest patent na bezbolesne pozbycie sie RAID 0?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 02 Sep 2010 - 14:21:01 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Saiko Kila"
>W jakim sensie teoretyzowanie?

W takim, że piszesz ogólnie, że AID0 będzie szybszy bez precyzowania
warunków mimo, że masz doświadczenie w bardzo specyficznym zastosowaniu.
A to dalece niekoniecznie musi być prawda. Może być nieznacznie szybszy,
natomiast ryzyko związane z używaniem takiego rozwiązania jest większe
niż przy jednym dysku, co nakazuje być mocno ostrożnym.

>No i po co ta głupawa ironia? Stać cię na więcej. To jest przykład.
>Dobry jak każdy inny z życia wzięty.

Dowodzenie przez przykład to kiepski pomysł.

--
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d'