Re: [OT] Czy jest patent na bezbolesne pozbycie sie RAID 0?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Thu 02 Sep 2010 - 14:15:20 MET DST

Proces Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> zwrócił błąd:

> Czyli takie teoretyzowanie, i to bez żadnych sensownych podstaw.

W jakim sensie teoretyzowanie? Wyjaśnij co masz na myśli. Piszę dlaczego
ja nie używam RAID0 do systemu (OS), natomiast używam go w systemie
(komputerowym).

> No bo przecież każdy użytkownik prede wszystkim montuje filmy.
> Oczywiście HD, żeby było bardziej profesjonalnie.

No i po co ta głupawa ironia? Stać cię na więcej. To jest przykład.
Dobry jak każdy inny z życia wzięty.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8