Re: Komputer pod TV (trochę długie)

Autor: akanid <akanid_at_falszywy.email>
Data: Tue 24 Aug 2010 - 15:25:58 MET DST

W dniu 2010-08-24 10:34, boxfish pisze:
> Jesteś pewnien ? mój tv ciagnie 99% materiału jaki mu zapodam w mkv a z
> tego co wiem odtwarzacze typu asus o!play cy arriva majÄ… znacznie
> bogatszą paletę odtwarzanych formatów.

sprawdziłem na dwóch odtwarzaczach. mój ostatni ten co mam jest BD i
czyta takie filmy o ile nie są to mpgi a napisy wyłącznie w MicroDVD.
Każde konwertowane napisy z czego innego sie albo rozjeżdzają
_masakrycznie_ albo "nie znikajÄ…"

> co wiecej dedykowane chipy w odtwarzaczach wartych 300-400 zł (czy moim
> samsungu) radzą sobie bezproblemowo z mkv 1080p z którymi komputer wart
> grubo ponad 1000 zeta miewa problemy.

Właśnie dlatego dopytuję się tutaj dokładniej o sprzęt :-)

--
Pozdrawiam
akanid