Re: Komputer pod TV (trochę długie)

Autor: boxfish <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Tue 24 Aug 2010 - 10:34:00 MET DST

W dniu 2010-08-23 20:19, akanid pisze:

> powaznie to ja myślałem i finalnie stwierdziłem że komputera jednak nic
> nie zastąpi. a to problemy z czytaniem napisów a to z wersją divxa. a
> to, że taki odtwarzacz czyta avi ale mpg już nie że o mkv nie wspomnę.

Jesteś pewnien ? mój tv ciagnie 99% materiału jaki mu zapodam w mkv a z
tego co wiem odtwarzacze typu asus o!play cy arriva majÄ… znacznie
bogatszą paletę odtwarzanych formatów.

co wiecej dedykowane chipy w odtwarzaczach wartych 300-400 zł (czy moim
samsungu) radzą sobie bezproblemowo z mkv 1080p z którymi komputer wart
grubo ponad 1000 zeta miewa problemy.