Re: Komputer pod TV (trochę długie)

Autor: boxfish <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Thu 26 Aug 2010 - 12:07:52 MET DST

W dniu 2010-08-24 15:25, akanid pisze:

> sprawdziłem na dwóch odtwarzaczach. mój ostatni ten co mam jest BD i
> czyta takie filmy o ile nie są to mpgi a napisy wyłącznie w MicroDVD.
> Każde konwertowane napisy z czego innego sie albo rozjeżdzają
> _masakrycznie_ albo "nie znikajÄ…"

to masz chyba słabiutki odtwarzacz, u mnie na tv ( a nie jest to
odtwarzacz tak uniwersalny jak o!play czy Arriva) chodzi prawie wszystko
co jest mkv, nawet te, które na wydajnych komputerach sie tną - a ty
składasz średnio wydajny

> Właśnie dlatego dopytuję się tutaj dokładniej o sprzęt :-)

Przez dedykowane chipy miałem na mysli te, które montowane są w
odtwarzacza mkv - oferta hyundaja, WD, Asmax, Asus, arriva i całej masie
sprzętu tzw odwarzaczy sieciowych - gdzie za 300-500 zł masz sieć, kilka
portów usb, e-sata i wydajność procka za 400-500 zł (a gdzie pozostałe
koszty kompa)

Nie liczę już odtwarzaczy dostępnych na rynku ale pewnie jest ich ze 30
plus kilkadziesiÄ…t modeli tv.

Jak dla mnie to co mam czyli dysk podpięty pod tv a tv do amplitunera w
zupełności wystarcza ;-)