Re: nowoczesna płyta główna

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Tue 24 Aug 2010 - 14:35:40 MET DST

"MaciekBabciaDobosz" <babcia@jewish.org.pl> wrote in message
news:20100824133320.1cb3aa88@babcia-workstation...
> Dnia 2010-08-23, o godz. 16:47:56

> A modeli nie pomnę bo dokumentacja leży w tej chwili jakięs 600 km od
> miejsca gdzie przebywam. Któreś biurowe desktopy ale serii nie pomnę
> bo takei rzeczy wywalam z pamięci. Zakup około 15-16 sztuk w okolicach
> marca tego roku. Jak Cię inetersują szczegóły to po 4 września.

Kupilismy jakies 30 na poczatku roku, pare dni temu drugie tyle (Opitplexy
780) - wszystko na USB. Chyba, ze to jakies ultra-budget edition na rynek
ukrainski. ;)

Przejrzyj strony Della i HP - za kazdy jeden komputer ktory tam bedzie
dostepny z klawiatura PS/2 stawiam ci piwo. Powaznie mowie.

> Zresztą Dell mnie zaskakuje często w kwestii kompletowaniasprzętu. Np.
> pakując często do tańszych serwerów napędy CD zamiast DVD - cłąkiem
> jakby im został magazyn tego i coś z tym trzebaby zrobić.

Ostatnie Delle jakie kupilem to byly z serii PE 1850 kilka lat temu i tam
byly CD, nie wiem jak nowe.

Pozdrawiam
Kamil