Re: nowoczesna płyta główna

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue 24 Aug 2010 - 15:52:05 MET DST

Dnia 2010-08-24, o godz. 13:35:40
"kamil" <kamil@spam.com> napisał(a):

> Kupilismy jakies 30 na poczatku roku, pare dni temu drugie tyle
> (Opitplexy 780) - wszystko na USB. Chyba, ze to jakies ultra-budget
> edition na rynek ukrainski. ;)
>
> Przejrzyj strony Della i HP - za kazdy jeden komputer ktory tam
> bedzie dostepny z klawiatura PS/2 stawiam ci piwo. Powaznie mowie.

Jakieś maszyny biurowe. Wszystkie miały PS/2 - też lekko się zdziwiłem
że jeszcze tak mają. Potem jedyne Delle które do mnie trafiły to
notebooki. Poza tym oferta przez ostatnie pół roku uległa ciut
zmianie więc to co dostarczono w marcu w porównaniu z tym co oferują
obecnie nie za bardzo jest tożsame.

> Ostatnie Delle jakie kupilem to byly z serii PE 1850 kilka lat temu i
> tam byly CD, nie wiem jak nowe.

Dell 2970 jakieś 2 miesiące temu (nie ja jej zamawiałem) i faktycznie
już nie było samego CD. Postęp - tzn. dali combo DVD/CD-RW.

Zdrówko