Re: nowoczesna płyta główna

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue 24 Aug 2010 - 13:33:20 MET DST

Dnia 2010-08-23, o godz. 16:47:56
"kamil" <kamil@spam.com> napisał(a):

> Ktore Delle jesli wolno zapytac? Stoi roznych ze 400 w tej chwili na
> biurkach uzyszkodnikow i jakos tak od czasu Optiplexow 270/280 ponad
> 5 lat temu wszystkie mialy klawiatury i myszy USB.

A modeli nie pomnę bo dokumentacja leży w tej chwili jakięs 600 km od
miejsca gdzie przebywam. Któreś biurowe desktopy ale serii nie pomnę
bo takei rzeczy wywalam z pamięci. Zakup około 15-16 sztuk w okolicach
marca tego roku. Jak Cię inetersują szczegóły to po 4 września.

Zresztą Dell mnie zaskakuje często w kwestii kompletowaniasprzętu. Np.
pakując często do tańszych serwerów napędy CD zamiast DVD - cłąkiem
jakby im został magazyn tego i coś z tym trzebaby zrobić.

> Chyba, ze Ty tez niezbyt na temat i na pytanie o plyte pod i7
> wyskakujesz z "mam w domu 486 i uzywam PS/2" Mowimy o _NOWYM_
> sprzecie, jasniej tego juz nie potrafie napisac.

Taki cytat z mojego poprzedniego postu: <<Na grubo ponad setkę
"firmowych" gotowych komputerów które przeszły przze moje biuro w ciągu
tego roku">> Poza tym jakoś nikt nie pisał o płycie akurat po i7. Bo
równei dobrze może to być płyta pod inney procesor Intela (I3, i5,
Atomm czy coś innego) jak np. płyta pod jakiś procesor AMD.

Zdrówko