Re: Wykłady ze sprzętu komputerowego

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Tue 17 Aug 2010 - 10:09:09 MET DST

"Yakhub" <yakhub@gazeta.pl> wrote in message
news:1ai3a63ph64ga$.dlg@wazzenon.pl...

> A po co do tworzenia stron w htmlu zatrudniać inżyniera ?!
>
> Do pisania stron internetowych w html-u nie musisz też znać Asemblera dla
> procesorów z rodziny x51. Nie musisz nawet wiedzieć, co to jest sterownik
> PLC, o systemach SCADA nie wspominając. Nie musisz liczyć transmitancji
> układów automatyki, ani nawet znać rachunku różniczkowego. A wszystko to
> było w programie studiów.
>
> Część była fajna, część nudna - ale każdy, kto chciał, w jakiejś działce
> się odnalazł. Część tego mi się przydała, a część nie - ale każdemu było
> potrzebne trochę co innego...

W polsce brakuje instytucji College'u. Sa pomaturalne szkoly, ale z jakiegos
powodu ich znaczenie jest mocno bagatelizowane przez pracodawcow. A HTMLa,
PHP, podstawy grafiki i jakies proste odpytywanie bazy danych o liste
produktow do wyswietlania na stronie, spokojnie mozna opanowac w dwa lata w
college'u. Tam nauka jest ukierunkowana na konkretne zagadnienia, przez co
programista PHP nie marnuje czasu na 20 roznych aplikacji z uzyciem N555 i
liczenie drugiej pochodnej.

Pozdrawiam
Kamil