Re: Jaki jest sens stosowania dysków SSD?

Autor: Marx <Marx_at_nospam.com>
Data: Tue 17 Aug 2010 - 10:40:28 MET DST

W dniu 2010-08-16 20:49, qwerty pisze:
> Użytkownik "Marx" <Marx@nospam.com> napisał w wiadomości grup
>
> readyboost to nie jest swap.

http://www.microsoft.com/poland/technet/article/art025.mspx

"Technologia ta nie wykorzystuje pamięci na dyskach przenośnych
bezpośrednio do zwiększenia ilości pamięci RAM (z powodu ogromnej
dysproporcji wydajności), natomiast zapisuje tam dane wykorzystywane
przez menadżera pamięci. Jeśli użytkownik uruchamia wiele aplikacji na
systemie z małą ilością pamięci, Windows ReadyBoost wykorzysta dysk
flash do stworzenia KOPII PAMIĘCI WIRTUALNEJ, która nie jest tak szybka
jak RAM, ale i tak szybsza niż dysk twardy dla losowych odczytów/zapisów."

Nigdzie nie pisałem ze readyboost to swap. Natomiast napisalem ze
pendrive sluzy do przyspieszania windowsa. W jaki sposob, napisano
powyzej. Jak ktos nie widzi analogii z ramdyskiem w RAM to juz nie moja
wina...
Marx