Re: Duron 1,8 vs Win 7

Autor: <Mich_at_l>
Data: Mon 16 Aug 2010 - 17:20:47 MET DST

W dniu 2010-08-16 16:36, Andre pisze:

> No a jak z dodatkami?
> Podobnie jak w Firefoxie?

Coraz więcej jest. Jestem pod wrażeniem ogromnego tempa rozwoju.

> Pewnie, ze kwestia gustu. Ja po prostu jestem zwolennikiem prostych i
> czytelnych interface'ow, a nie wydziwianych na sile. Obecny Firefoxa
> idealnie mi odpowiada.

Hmmm, dla porównania uruchomiłem obie, i (pomijając kolorystykę, która
zresztą i tak chyba jest konfigurowalna, oraz fakt iż w Chrome pasek
kart jest zintegrowany z paskiem tytułowym - co IMHO jest lepszym
rozwiązaniem) są do siebie bliźniaczo podobne.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl