Re: Duron 1,8 vs Win 7

Autor: Andre <andy_at_andy.pl>
Data: Mon 16 Aug 2010 - 16:36:37 MET DST

Mich@l napisał(a):

> Tu bym się nie zgodził. Na obecnym etapie rozwoju jest to bardzo fajna
> przeglądarka, stokroć funkcjonalniejsza niż w pierwszych wersjach.

No a jak z dodatkami?
Podobnie jak w Firefoxie?

> A że
> brzydka? Kwestia gustu. I tak ładniejsza niż np. Opera.

Pewnie, ze kwestia gustu. Ja po prostu jestem zwolennikiem prostych i
czytelnych interface'ow, a nie wydziwianych na sile. Obecny Firefoxa
idealnie mi odpowiada.
Mam tylko nadzieje, ze w wersji 4 Firefoxa bedzie mozna przywrocic wyglad
poprzednika...

--
Pozdrawiam,
  Andre