Re: Duron 1,8 vs Win 7

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Fri 13 Aug 2010 - 13:31:18 MET DST

"Andre" <andy@andy.pl> wrote in message news:i41frs$l8d$2@news.onet.pl...

> Dla niektorych wazne. Ja nie lubie czekac, az Firefox laskawie sie
> otworzy. Ale po zaladowaniu dziala bardzo plynnie. Przy czym musze
> zaznaczyc, ze ja mam czysciutki system, zadnych zbednych programow, a w
> sumie jest wszystkich 41, w tym Nokia OVI Suite oraz wszystko do
> ogladania filmow. Program pocztowy dziala bez zarzutu (The Bat!), odpala
> sie i pracuje szybko.

Dla mnie 'wlaczenie' to takze uruchomienie tego programu. Na cholere mi
odpalac 7 na 1GB, skoro potem na okienko przegladarki czekam 10 sekund?

> Bez jaj, a kto przy zdrowych zmyslach instaluje PhotoShopa na komputerze
> z 1GiB ram? Chociaz i 1GiB wystarczylby do prostych czynnosci, dopiero
> skomplikowana grafika z wieloma efektami i wysoka rozdzielczoscia wymaga
> ogromnej ilosci pamieci (sprawdzone!).

Patrz - kilka lat temu przecietny komputer mial mniej niz 1GB i ludzie w PS
pracowali. Ja na przyklad. Tyle, ze wtedy OS po zaladowaniu nie zarl polowy
tej pamieci.

Ja rozumiem, ze taka moda teraz byc trendi i miec 7-ke, ale na slabym
sprzecie to sie mija z celem.

Pozdrawiam
Kamil